søndag 2. mai 2010

1 døgn med Emmie i hus :)







Ja ENDELIG var helgen kommet til jeg skulle hente hjem lille Emmie. Jeg reiste ned til Katrineholm fredag formiddag. Etter 5 timer var jeg vel fremme hos Suzanne, og ble der møtt av 4 herlige store eurasiere (ja takk tar gjerne til meg elsklige Andy ;-)), og mange enda herligere små eurasiere :). Så fine - så glade - og så trygge små valper :). En koselig kveld med Suzanne, og en fin natt med Andy på rommet - for en vakker GODGUTT;-). Lørdagen kom, og før jeg reiste hjem fikk jeg truffet de som skulle ha 2 av søstrene til Emmie - det liker jeg :). Turen hjem var laaaang syntes Emmie (og forsåvidt jeg også etter 3 timer med gråt!!!!!...) Det var deilig å komme hjem, og jeg var spent på hvordan Bonica ville reagere på denne lille glade sorte saken jeg hadde med. Jeg møtte gutta og Bonica på en anonym plass og første møtet var absolutt greit :). Emmie var trygg, Bonica ok.
Kvelden gikk med til soving, spising og tissing..UTE :). To korte turer i bånd hadde vi også - og det var ikke noe problem for Emmie. Bonica er nok litt delt mht hva hun føler for den lille. Hun DRO MEG hjemover fra turen vår i går kveld...hun skulle FORT hjem! :).....men Bonica vil ha tingene sine for seg selv - plasser i huset for seg selv osv...så Emmie har fått så øra flagret skikkelig 3 ganger. Jeg er livredd for den bittebitte lille, men hun må vel bare lære...the hard way...
Emmie er en bedårende valp :). Rolig, så glad så glad mot alle, spiser godt, og tisser UTE :). EN gang kom det inne akkurat i det jeg skulle ta henne ut - men hun er flink! Biter ikke på noe hittil og gjør ikke noe ugagn - bare snill. Siste tur ut i går kveld var kl 23. Sov til 05.30 :) - helt supert! Dog sov vi alle i stuen her et par timer litt senere på morgenen men ;-). Har kjørt en biltur (med gråt i dag også...), gått turer og vært mye ute i hagen. Litt artig - når Emmie kommer ut på gresset så legger hun seg ned umiddelbart...og tisser! LIGGER og tisser! Hvor lat kan man bli? hehe. Nå gleder jeg meg til å være med mine 2 jenter hjemme i over 2 uker. Nå skal vi kooooose oss :). Gutta mine ser på henne og kan ikke få sagt nok ganger " SÅ VAKKER HUN ER!" - og ja - Emmie du er BEDÅRENDE :). Takk Suz for dette herlige vesen, og en kjempekoselig overnatting hos deg :)))).

Ingen kommentarer: